De terugkomweek van de uitwisseling H4 en A4 is geannuleerd

9-3-2020

Vanuit het bestuur en de schoolleiding worden voorzorgsmaatregelen getroffen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Hierbij is besloten dat we de ontwikkelingen nauwlettend volgen om wekelijks te beoordelen welke uitwisselingen, schoolreizen en excursies door kunnen gaan.

De geplande informatieavond van dinsdag 10 maart komt te vervallen

We annuleren de terugkomweek van de uitwisseling  jaar 4, omdat de veiligheid en gezondheid van onze leerlingen en medewerkers onze hoogste prioriteit heeft. De situatie rond het coronavirus is nieuw en de verspreiding gaat snel en is onberekenbaar. Dit vraagt om gepaste voorzichtigheid voor wat betreft onze verantwoordelijkheid voor onze leerlingen, medewerkers en buitenlandse gasten én oog voor bezorgdheid rond dit onderwerp. De ontwikkelingen in het binnen- en buitenland zijn op dit moment aanleiding om geen onnodige risico’s te lopen met de activiteiten die we niet hoeven te ondernemen.