Aanmelden nieuw schooljaar 2024-2025

Geen loting Montessori Lyceum Groningen schooljaar 2024-2025

Na 31 maart 2024 is de termijn van aanmelding voor alle scholen in het voortgezet onderwijs (VO) in de stad Groningen gesloten. We zijn blij met het aantal leerlingen dat is aangemeld bij het Montessori Lyceum Groningen.

Voldoende plekken voor alle aanmeldingen bij eerste aanmeldronde

We hebben op dit moment voldoende plekken voor alle aanmeldingen. Op onze school is geen loting nodig geweest bij de eerste aanmeldronde 1e voorkeur.  Uiterlijk 15 mei 2024 ontvangen ouders/verzorgers bericht over de toelating. We heten onze nieuwe leerlingen van harte welkom op onze school.

Wel loting aanmeldingen tweede voorkeur 10-04-2024

Voor de nog beschikbare plekken op atheneum/havo en havo hebben we op 10 april geloot voor aanmeldingen tweede voorkeur (ook voor de wachtlijst atheneum-plus). Mocht uw kind uitgeloot zijn en ook de tweede voorkeurschool geen plek hebben dan staat de aanmeldportal vandaag vanaf 18.00 uur weer open (voor de nog beschikbare plekken na afwerking wachtlijst 2e voorkeur). Voor de afdeling atheneum-plus kan niet meer aangemeld worden.

aanmeldformulier voor de brugklas 1

Wil je je kind aanmelden voor klas 2 of hoger van 2024-2025?

Ga dan naar het aanmeldformulier voor klas 2 of hoger.

Heb je vragen over het invullen van de aanmelding?

Neem dan contact op met de centrale leerlingenadministratie. Deze is bereikbaar via e-mailadres aanmeldingenvo@o2g2.nl of per telefoon op 050-3210360.

Wil je meer weten over toelating en plaatsing?

Neem dan contact op met ons via e-mailadres info@montessorilyceumgroningen.nl of op telefoonnummer 050-3210580.

Aanmelden voor schooljaar 2023-2024 is helaas niet meer mogelijk op de volgende niveau's.

De volgende leerjaren zitten vol, 1AH, 1H, 3H en 4H.

Aanmelding voor de andere leerjaren klik hier.

Mogelijk heeft een van de andere scholen van Openbaar Onderwijs Groningen nog plaats.

Je kunt hiervoor ook contact opnemen met Christian Kwint via e-mailadres c.kwint@o2g2.nl.